Kategorie

Producenci


Pomoc oraz zamówienia telefoniczne


Jak korzystać ze Sklepu?

Przeglądanie oferty Sklepu.

Po otwarciu głównej strony Sklepu, po lewej stronie pojawia się okno z kategoriami produktów. Znajdują się tutaj wszelkie dostępne w sprzedaży towary pogrupowane w kategorie. Kliknięcie na nazwę wybranej kategorii powoduje wyświetlenie wszystkich zawartych w niej towarów. Lista towarów dostępnych w danej kategorii składa się z nazwy towaru zdjęcia prezentowanego produktu oraz jego ceny. Już w tym momencie możemy zdecydować się na zakup prezentowanego produktu i kliknąć przycisk "DODAJ DO KOSZYKA", co spowoduje dodanie wybranego produktu do naszego koszyka z zakupami. Jednak przed dokonaniem zakupu wskazane jest dokładniejsze zapoznanie się z prezentowanym przedmiotem. Więcej informacji na jego temat można uzyskać po kliknięciu na zdjęcie lub nazwę interesującego nas towaru. Prosimy o dokładne zapoznanie się z danymi produktu przed podjęciem decyzji o jego zakupie. Część z oferowanych w Sklepie towarów występuje w kilku wersjach, różniących się np. kolorem czy rozmiarem. Wyboru pożądanej wersji, jeżeli taka możliwość istnieje, można dokonać właśnie w oknie z pełnym opisem przedmiotu, poprzez zaznaczenie wybranej pozycji z rozwijanego menu, znajdującego się pod ceną po prawej stronie karty produktu.

Złożenie zamówienia.

Gdy już zdecydujemy się na zakup danego produktu, klikamy na przycisk "DODAJ DO KOSZYKA" znajdujący się w prawej części karty produktu. Zostajemy przeniesieni na stronę, na której wyświetlana jest aktualna zawartość naszego koszyka. Widzimy tam również całkowity koszt naszego dotychczasowego zamówienia. Możemy także usunąć towary z koszyka. Jeśli chcemy dodać do koszyka kolejne przedmioty, klikamy na przycisk "WRÓĆ DO ZAKUPÓW" i wracamy do przeglądania oferty Sklepu. W dowolnym momencie możemy sprawdzić zawartość koszyka przez kliknięcie ikony koszyka, która to znajduje się w górnym menu na każdej ze stron Sklepu. Kiedy już mamy w koszyku wszystkie interesujące nas przedmioty, przechodzimy do ustalenia sposobu zapłaty za nie i podania danych adresowych odbiorcy zamówienia.

Podsumowanie zamówienia.

Będąc na stronie koszyka, gdzie widoczne jest całe nasze zamówienie wraz z całkowitą ceną, wybieramy kraj, do którego ma zostać wysłana przesyłka. Widzimy tu także informację o sposobie jej dostawy. Klikamy przycisk "POTWIERDŹ ZAKUPY". Jeśli dokonywaliśmy już w sklepie zakupów i jesteśmy zarejestrowanym użytkownikiem, logujemy się do Sklepu podając login lub adres email i hasło. Wyświetlony zostaje komunikat o sukcesie logowania, a nasze dane zostają automatycznie wprowadzone do formularza. Jeśli dokonujemy w Sklepie zakupów po raz pierwszy lub jeszcze się nie zarejestrowaliśmy, wypełniamy formularz z danymi adresowymi (pola oznaczone tłustym drukiem są obowiązkowe, można również podać nr NIP, który zostanie uwzględniony w fakturze wysłanej po realizacji zamówienia). Przed kliknięciem przycisku "POTWIERDŹ ZAKUPY" zaznaczamy jeszcze, czy podany przez nas adres jest adresem wysyłkowym. Jeśli nie, po kliknięciu "POTWIERDŹ ZAKUPY" podajemy adres, na który zostanie wysłana przesyłka i ponownie klikamy "POTWIERDŹ ZAKUPY". Zostajemy przeniesieni na stronę, gdzie wyświetlone są wszystkie dane o naszym zamówieniu, łącznie z danymi adresowymi. Należy sprawdzić, czy wszystkie wprowadzone dane są poprawne, ewentualnie wprowadzić poprawki wracając do strony, gdzie podawaliśmy te dane. Po sprawdzeniu poprawności danych, wybieramy sposób zapłaty za towar. W ten sposób finalizujemy zamówienie, a na podany wcześniej adres email otrzymujemy wszystkie jego dane.

Zapłata za zamówiony towar.

Po złożeniu zamówienia powinniśmy za nie zapłacić. W terminie 3 dni roboczych od dnia wysłania zamówienia dostajemy od właściciela Sklepu potwierdzenie zamówienia, w którym podane są także dokładne koszty transportu. Ze względu na bardzo zróżnicowany asortyment dostępny w Sklepie (duża rozpiętość wymiarów i ciężaru), nierealne staje się ustalenie cen dostawy z góry. Z tego powodu zapłata za towar wraz z doliczonymi kosztami transportu powinna być zrealizowana po otrzymaniu potwierdzenia . Więcej informacji na temat kosztów dostawy towaru znajduje się w dalszej części, w paragrafie Organizacja dostawy towaru . Po wpłynięciu pieniędzy na konto właściciela Sklepu, rozpoczyna się realizacja zamówienia na zasadach określonych w Regulaminie.

Rejestracja użytkowników.

Istnieje możliwość zarejestrowania się w bazie klientów Sklepu. Dzięki temu przy wielokrotnym dokonywaniu zakupów nie jesteśmy zmuszeni każdorazowo podawać swoich danych adresowych. Wystarczy zalogowanie się do Sklepu, a dane te zostaną pobrane automatycznie. W celu zarejestrowania się klikamy na przycisk "ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ" widoczny w górnym menu na każdej stronie Sklepu i podajemy swoje dane. Klikając przycisk "ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ" logujemy się do Sklepu i mamy możliwość edycji danych podanych przy rejestracji, a także uzyskania informacji o dokonanych zakupach.

Opcje językowe.

Po kliknięciu odpowiedniej flagi w górnym menu na stronie Sklepu, przełączamy między wersjami językowymi Sklepu (pod warunkiem ich dostępności).

Organizacja dostawy towaru.

Z powodu dużego zróżnicowania oferowanych towarów pod względem wagi i rozmiaru, nierealne staje się podanie cen transportu z góry. Z tego powodu po złożeniu zamówienia Klient otrzyma od właściciela Sklepu jego potwierdzenie, które zawierać będzie dokładną cenę dostawy, doliczoną do wartości zamówienia. Cena ta ustalana będzie w oparciu o cennik usług firm transportowych, które z nami współpracują. Więcej informacji na temat dostawy zamówienia można znaleźć w Regulaminie .

Zamówienia telefoniczne.

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek problemy z zamówieniem interesujących was materiałów budowlanych przez nasz sklep internetowy. Prosimy o kontakt telefoniczny lub faxowy. Dane kontaktowe znajdą Państwo poniżej. Możecie Państwo również użyć naszych formularzy zamówień w celu ułatwienia komunikacji z nami.

MATBUD Materiały Budowlane

ul. Andersa 20
44-121 Gliwice

tel. +48 32 331 37 20
fax. +48 32 331 37 20 wew. 22

Osoby Kontaktowe:

Dorota Pikulińska
tel. kom. +48 533 530 660
email: d.pikulinska@matbud.pl

zamówienie telefoniczne / faxowe word formularz pomocniczy zamówienia telefonicznego lub faxowego (word .doc)
zamówienie telefoniczne / faxowe pdf formularz pomocniczy zamówienia telefonicznego lub faxowego (.pdf)