Do malowania wnętrz, na ściany i sufity z gładzi gipsowych i gipsowych mas szpachlowych, z tynków cementowo-wapiennych lub dyspersyjnych, betonu, cegły klinkierowej i silikatowej, płyt gipsowo-kartonowych. Także na stare powłoki farb dyspersyjnych i na dobrze przylegające tapety typu raufaza czy tapety z włókna szklanego. Ze względu na swoje właściwości, szczególnie zalecana do pomieszczeń mieszkalnych i biurowych na silnie oświetlone powierzchnie obserwowane pod kątem ostrym (sufity, ściany prostopadłe do okien) lub takie, na których należy ukryć drobne nierówności podłoża.
Właściwości
Wodorozcieńczalna, bez rozpuszczalników, co przyczynia się do poprawy ochrony zdrowia osób zawodowo zajmujących się malowaniem.
Bez plastyfikatorów, co przyczynia się do poprawy ochrony zdrowia użytkowników malowanych pomieszczeń.
Rozprowadza się lekko, bez uczucia oporu na wałku
Tworzy cienkie, dyfuzyjne powłoki lateksowe
Odporność na szorowanie na mokro wg PN-EN-13300: klasa 2.
Głęboki mat maskuje drobne nierówności ścian
Wykonana w technologii E.L.F.
Spoiwo
Latex syntetyczny wg DIN 55 945.
Wielkość opakowań
2,5 L; 5 L; 10 L; 15 L (15 L tylko baza B1)
Barwa
Produkt przeznaczony do barwienia w systemie ColorExpress w punkcie sprzedaży na wybrany kolor. Baza B1 (biała) może być użyta bez barwienia jako farba biała. Baza B3 (transparentna) musi być barwiona.
Czyste, intensywne kolory np. żółty, pomarańczowy, czerwony itd. nie zawsze są w pełni kryjące. Dlatego przy wyborze takich kolorów zaleca się kolorystyczne przygotowanie podłoża poprzez przemalowanie go jaśniejszym lub mniej intensywnym kryjącym kolorem o zbliżonej barwie, zrobionym na bazie białej (B1). Potrzebne może okazać się także naniesienie dodatkowej warstwy kryjącej.
Stopień połysku
Głęboki mat (wg PN EN 13 300).
Składowanie
Przechowywać w chłodnym miejscu w temp. powyżej 0°C.
Dane Techniczne
Własności wg normy PN EN 13 300: W zależności od koloru w nieznacznym stopniu mogą zmieniać się parametry techniczne farby.
Odporność na szorowanie na mokro
Klasa 2
Zdolność krycia
Klasa 2 w zakresie: 150-190 ml/m2 dla koloru białego
Granulacja
Drobna (<100 µm)
Klasyfikacja według karty technicznej nr 606
wewnętrzne typ 1
wewnętrzne typ 2
wewnętrzne typ 3
zewnętrzne typ 1
zewnętrzne typ 2
+
+
-
-
-
(–) / nie nadaje się ○) nadaje się warunkowo / (+) nadaje się
Ask a question about the product. Our team will be happy to provide a detailed answer to your inquiry.
Cookies settings
Strictly necessary cookies
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Always active
Analytical cookies
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Advertising cookies
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Google personalized ads
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.